Welcome! International Guests..

I am Scott, nickname is Hippo.
I was a engineer who make embedded computer programs in Taiwan for 8 years.
The Blog is made to document those things happened in my 30-years-old gap year in Australia and around.
I write them down to remind me the days when I was a Working-Holiday-Visa backpacker and share the exciting exprence to everyone.
Hope you like it!

P.S. All articles are wrote in traditional chinese but you can use the translation button on top-left for your convience.

澳洲打工度假最新照片

2009年4月29日 星期三

2009.04.28 旅伴名單確定

今天工作回到停工前的速度,牛隻以飛快的速度前進,企圖達到一天六百頭的目標,不過中間連串的超級大乳牛壞了計畫,強迫JAMIE用人工處理拖延了一些時間,最後只達到五百五十頭的目標,我的部分還是一樣刮油牛,僅有前面一百頭需要動手,後面幾乎都是看著他們從我眼前晃過,輕鬆得不得了,而且還有點數羊的效果,好幾次都被催眠差點睡著。

再來是旅伴的事情,下班先撥了電話給ELSA,她跟我說了一個讓我一半高興一半難過的答案,高興的事她可以參加五月澳洲趴趴走的部分,難過的是她六月要去草莓園,不能跟我去紐西蘭,聽到這的答案我也是哭笑不得,不過也只能這樣。另外一邊傻公主EUNICE說,她想去墨爾本繼續等小烏龜的工作,所以不能跟我去澳洲趴趴走了,這樣也好,反正一切隨緣嘍!加起來就是會跟ELSA去澳洲玩,紐西蘭目前是我跟發起人兩個人這樣,還不錯啦!

沒有留言: